czwartek, 10 grudnia 2009

Porządki

Dziś zająłem się porządkami. Poza mieszkaniem posprzątałem również i komputer, z którego często korzystam. Stwierdziłem, że wśród skrótów na pulpicie i ulubionych linków w przeglądarce panuje niesamowity bałagan.



Linki podzieliłem tematycznie i posegregowałem malejąco pod względem częstości korzystania czyli na samej górze ten najczęściej używany na dole najrzadziej.

Skróty na pulpicie już prawie całkowicie zasłoniły mi tapetę.
Okazało się że większość z nich jest niepotrzebna. Na samym środku pulpitu umieściłem skróty, z których korzystam przynajmniej raz dziennie. Na obrzeżach ekranu są od teraz te używane przynajmniej raz na tydzień. Potrzebne pliki umieściłem na dysku.

Postanowiłem wziąć się za siebie i poprawić organizację swojej osoby. Następnym elementem, nad którym muszę pracować jest odkładanie na później.

Jeśli chodzi o sytuację na giełdzie, to znów mieliśmy do czynienia z silnymi spadkami. Dzięki temu zarówno zrobiło się trochę taniej; ja też trochę straciłem. W związku z tym zamierzam wyruszyć na zakupy i zrobić również porządki w portfelu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyraź swoje zdanie. Nie musisz się logować.