wtorek, 9 stycznia 2018

Podsumowanie inwestycji w 2017 r.

2017 r. ...

To był ponownie dobry rok!



Wykres mówi dużo, a poniższe liczby jeszcze więcej.

1. stycznia 2017 r. miałem 131 322,63 zł.

1. stycznia 2018 r. było to już 181 023,38 zł

Ponad 37 % więcej!


W 2017 roku portfel powiększył się o 49 700,75 zł, z czego 24 500 zł to moje oszczędności, które wpłaciłem, a 25 700,75 zł to czysty zysk z inwestycji!

Jeszcze w 2009 roku nie miałem prawie żadnych inwestycji. Oszczędzam od dość niedawna, a już na inwestowaniu swoich pieniędzy zarabiam ok. 2 150 zł miesięcznie. Duża część z tej kwoty to odsetki od odsetek z wcześniejszych oszczędności. Pieniądze pracują jak kula śniegowa, co mnie bardzo cieszy.

Celem na 2017 r. było 180 000 zł. Cel udało mi się osiągnąć. Jestem bardzo zadowolony.

Cel na 2018 r. to 250 000 zł. Taką kwotę inwestycji chcę mieć za rok.

Uda się? Wierzę, że się uda! Liczę na Waszą pomoc i cenne komentarze.

6 komentarzy:

  1. Dobry wynik. Ja na kryptowalutach zarobiłem tyle w miesiąc, ale wciąż to dobry wynik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, powodzenia. :)
    2 tys miesięcznie, ale to netto czy brutto? No i należy pamiętać, że to wynik dobrego roku pod względem rentowności.
    Może pokusisz się o strukturę zysku? W sensie, które pozycje przyniosły Ci najwięcej zysku, a które największą stratę w 2017?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo inspirujące. Przekonało mnie to do wzięcia się za własne finanse.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuuurde! Gratulacje! To się nazywa inwestowanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo wygląda to imponująco, przyznaje. A skoro o tym mowa, znasz może https://ax-dynamics.com/pl/microsoft-dynamics-ax? Słyszałam wiele dobrego, właśnie odnośnie wzbogacania się, zdobywania zysków, rozwoju. Skoro tak dobrze ci idzie to może słyszałeś i powiesz coś więcej na ten temat? Niby narzędzie biznesowe, ale może używałeś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega super inwestowanie jest to według mnie. Im więcej takich inwestycji to więcej zarobku będzie.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie. Nie musisz się logować.