czwartek, 21 stycznia 2010

Aktualizacja portfela 21/1/2010

Mój portfel inwestycyjny:

Kapitał początkowy: 1500 zł
Zainwestowany kapitał: 3276,45 zł

Wartość razem: 3679,46 zł

Biuro maklerskie: 269,70 zł
Assecobs 30 akcji 269,70 zł

Gotówka: 3409,76 zł

Złożyłem wniosek o otwarcie lokaty optymalnej w Open Finance. W najbliższych dniach przeleję pieniądze. Mam na to 14 dni. Promocja była tylko do 19/1/2010 r., ale została przedłużona do 2/2/2010 r.

W biurze maklerskim mam zakupione tylko akcje Asseco Bs, które kiszą się jeszcze od października. Spółka podała terminy raportów okresowych, najbliższy będzie opublikowany dopiero 11/3/2010 r. Kurs wg mnie jest wysoki i nie zmieni się zbytnio do tego czasu. Na razie czekam. Obserwuję 2 spółki, ale póki co nie chcę wchodzić na giełdę, bo jest bardzo drogo.


Złotówka jest teraz bardzo silna. Euro kosztuje 4,01 zł, dolar 2,83 zł, a frank szwajcarski 2,72 zł. Poczekam jeszcze na dalsze umocnienie złotówki i zamierzam kupić certyfikaty strukturyzowane, których kurs zależy właśnie od walut. Mam zamiar zdywersyfikować trochę portfel i świadomie narazić się na ryzyko walutowe. W razie osłabienia złotówki będę po części zabezpieczony.

Na blogu pojawiają się ostatnio głównie posty o zarządzaniu czasem. Planuję kontynuować ten temat w min. 2 kolejnych wpisach i wrócić do pisania o inwestycjach finansowych. Mam kilka fajnych pomysłów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyraź swoje zdanie. Nie musisz się logować.